alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
BMW Seria 7 E38 735i 235KM (M62B35)

BMW Seria 7 E38 735i 235KM (M62B35)

Wyświetleń: 3575

Dane techniczne

BMW Seria 7 E38 735i 235KM (M62B35)
Pojemność [cm3]3498
Moc [KM]235
Moment obrotowy [Nm]320
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]244
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)7.6

Lata produkcji: 1994-2001

Nadwozie:

  • sedan

Segment: F (luksusowe)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

14.7l10.4l8.9l

12.05.2018KubuśPolecam!

Użytkuję E39 z silnikiem M62B35TU od ponad 1,5 roku ze skrzynią autoamtyczną. Dźwięk i dymamika jest bardzo fajnia, jazda szczególnie po trasie należy do jednych z największych przyjemności. Jeżeli chodzi o spalanie to uważam, że jest uczciwe przy silniku V8. Miasto najniższą wartość jaką udało się uzyskać to 12,9l, normalna z umiarkowaną dynamiką 15-18 l, zależy wszystko od humoru i dnia, osoby kierującej. Osobiście uważam, że sprzęt z tym silnikiem męczy jazda po mieście bo poprostu nie do tego został zaprojektowany. To tak jakby kupić konia stowrzonego do biegu i kazać mu cały dzień stać w stajni. Silnik idealny na autostradę. Spalanie do 180km/h- średnia z ok. 1300 km 10,9l/100 km. Jeżeli chodzi o awaryjność jednostki to w największym stopniu zależy ona od użytkownika oraz jego wiedzy. Dla kogoś kogo nie umie sobie poradzić z podstawowymi rzeczami w aucie odradzam. Największym minusem tej jednostki to rozrząd, który należy bezwzględnie wymienić. Nie chodzi tu o przebieg lecz o lata jego pracy. Należy wymienić rozrząd kompletny razem z wariatorami, wtedy zapewnimy mu drugie życie na długi czas. Niestety nie będzie to mały koszt jak w standardowym silniku ale kilka razy wyższy. Ten aspekt trzeba dobrze przemyśleć, bo ten silnik jest trwały to nie 1.6. Rozrząd to największy wydatek jeżeli chodzi o eksploatację, osobiście uważam, że warto zainwestować w coś co dziś kupuje się za takie pieniązdze a jazda nim to czysta przyjemność. Podczas eksploatacji silnika należy sprawidzić również korek zbiornika wyrównawczego, szczelność całego układu chłodzenia tj. węże wodne, pompę wody oraz sprawność termostatu. Te rzeczcy mają również kluczowy wpływ na całą żywotność jednostki M62B35TU.

17.11.2017GrzesiekPolecam!

Zrobiłem autem już 130 tys km większosść trasa bo tam się sprawdza najlepiej,silnik pięknie pracuje jest dynamiczny i dosyć agresywny dla lubiących duże jednostki jest naprawdę fajny.Mocy pod dostatkiem pięknie się zbiera po dodaniu gazu niestety przekłada się to na spalanie nawet do 15 l ale średnio ze wskazania kompa wychodzi mi13 l.Co od awaryjność jestem pod wrażeniem jest znikoma,jak w każdym aucie coś się tam psuje ale bez przesady nie ma tragedii części dużo i po przyzwoitych pieniądzach.Wiem że poprzedni właściciel miał problem ze ślizgiem rozrządu i udało się tylko na wyminie kompletu bez awarii silnika. Ale ja nie miałem takich przygód.

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju7.5 L
Wymiana oleju30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
728i1932808.68.7
740i2864206.612.1
750i3264906.611.6

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(9.0)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

16.0l14.0l12.5l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

735 E 3827.08.2020

Polecam!

1997 300 tys.km
Średnia ocena:
(9.0)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

16.0l14.0l12.5l

Opinia:W posiadaniu 7 lat, standartowe wymiany części eksploatacyjnych, spalanie gazu w małym mieście ok. 16 litrów, trasa do 140 km/h to 12.5 litra ( np. trasa do Chorwacji ).
Zalety:Niezawodny, trwały i wygodny czołg. Brak psującej się, skomplikowanej elektroniki. Elementy zawieszenia duże i łatwe w wymianie, można samodzielnie naprawiać.
Wady:Praktycznie nie posiada, korozja auta ( ranty karoserii ) w takim wieku to raczej norma.