alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Citroen C4 Picasso I 1.6 16V VTi 120KM (EP6)

Citroen C4 Picasso I 1.6 16V VTi 120KM (EP6)

Wyświetleń: 832

Dane techniczne

Citroen C4 Picasso I 1.6 16V VTi 120KM (EP6)
Pojemność [cm3]1568
Moc [KM]120
Moment obrotowy [Nm]160
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]186
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)12.3

Lata produkcji: 2007-2010

Nadwozie:

  • minivan

Segment: K (kompaktowe vany)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.1l7.5l6.0l

17.07.2020Citroen C3 PicassoOdradzam!

Świetnie wkręca się na obroty, a potrzebuje ich ponieważ poniżej 2500 obr./min nic się nie dzieje, ale jak już się wkręci to jest naprawdę dynamiczny. Prędkość 100 km/h rozwija dopiero przy 3000 obr./min (konsekwencja braku 6 biegu) i poziom hałasu jest wciąż akceptowalny, przy 140 km/h na autostradzie jest już za głośno, a zużycie paliwa zbyt duże, zatem normalna prędkość podróżna w dalsze trasy to góra 120 km/h. Dla bogatych z duszą rajdowca silnik ten ochoczo ciągnie aż do odcinki zapłonu, budząc postrach na niemieckich autostradach (przy prawie 200 km/h według komputera zużycie paliwa ok. 35 l/100 km). Wszystko było fajnie, ale w okolicach 65 tys. km przebiegu silnik nabrał nagle nieumiarkowanego apetytu na olej oraz maniery podświetlania kontrolki 'check engine', a ponieważ serwis nie był w stanie nic z tym zrobić (poza propozycją odpłatnej wymiany silnika, na którą jakoś nie miałem ochoty) to trzeba było się z autem rozstać...

08.06.2020Peugeot 5008 2010rPolecam!

Mam Peugeota 5008 1,6 Benzyna VTI 120Km 2010r. Od nowości przejechane 560tyś km, przebieg autostradowy. Olej wymieniany co 9-10 tyś km. Trzy razy wymieniany łańcuch. Uważam za udany silnik, jeśli wymiany oleju stosujemy co 10 tyś km. Następny też będzie 1,6 VTI 120KM

28.05.2020308 SW, 1,6 vti 120 kmOdradzam!

Problemowy silnik z niskiej jakości komponentów. Podstawowy problem to wypadanie gniazd zaworowych i kompletny remont silnika, gdzie głowica jest nie regenerowalna bo po złożeniu występują znów te same problemy. Kody P1338, P1336 czyli wypadanie zapłonu z tym związane. Pozatym rozciąganie łańcucha rozrządu i zwiększający się apetyt na olej świadczące o zbliżających się kłopotach. Odradzam. Mnóstwo artykułów w internecie o ludziach którzy rozkładają ręce przy tych silnikach. Remont w granicach 10 tys.

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 0W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 THP14024012.68.5
1.6 THP150240107.5
2.0 16V14020011.38.0

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię