Silnik 1.6 8V MPI 102KM dodano: 21.09.2020

Jeżeli komuś zależy na trwałości i niezawodności to jest to silnik zdecydowanie godny polecenia. Gdy zobaczyłem go na liście odradzanych silników, przecierałem oczy ze zdumienia. W OGÓLE nie muszę dolewać oleju w trakcie eksploatacji - tylko i wyłącznie regularne wymiany. Jedyne co mogę potwierdzić to awaria sondy lambda - niestety wydałem przy tym około 800 zł. Jak ktoś chce zaoszczędzić, to może znaleźć używaną na szrocie, albo kupić tańszy zamiennik. Silnik do tego jest bardzo cichy, nieraz muszę patrzeć na obrotomierz żeby sprawdzić czy pracuje. Czasami zdarza się jak stoję na światłach, komputer potrafi zmniejszyć obroty z 700 do 600/min, wtedy potrafi delikatnie trząść - podobno można to zmienić w oprogramowaniu. Jeżdżę autem od 5 lat - auto ma już 14 i nie doświadczyłem z silnikiem żadnych przykrych incydentów. Co do spalania - to na trasie (krajowej - nie autostradzie) potrafił zejść do 5,8 l/100km, co uważam za niezły wynik jak na benzynę. W dużych korkach potrafi dojść do 10 l/100km, ale zwykle w cyklu miejskim spala 8,5l. Rozumiem, że negatywne opinie dotyczą dynamiki - tak to jest prosty silniczek z ośmioma zaworami, niewyżyłowany tak jak większość obecnych turbadziewi, jeśli włoży się go do cięższego auta, takiego jak octavia i jeszcze go załaduje po dach, to nie ma co liczyć na dynamikę. Ja, jeżdżąc samemu w golfie nie narzekam, jak załaduje rodzinkę jest już gorzej.

Silnik 1.6 8V MPI 102KM dodano: 21.09.2020

Jeżeli komuś zależy na trwałości i niezawodności to jest to silnik zdecydowanie godny polecenia. Gdy zobaczyłem go na liście odradzanych silników, przecierałem oczy ze zdumienia. W OGÓLE nie muszę dolewać oleju w trakcie eksploatacji - tylko i wyłącznie regularne wymiany. Jedyne co mogę potwierdzić to awaria sondy lambda - niestety wydałem przy tym około 800 zł. Jak ktoś chce zaoszczędzić, to może znaleźć używaną na szrocie, albo kupić tańszy zamiennik. Silnik do tego jest bardzo cichy, nieraz muszę patrzeć na obrotomierz żeby sprawdzić czy pracuje. Czasami zdarza się jak stoję na światłach, komputer potrafi zmniejszyć obroty z 700 do 600/min, wtedy potrafi delikatnie trząść - podobno można to zmienić w oprogramowaniu. Jeżdżę autem od 5 lat - auto ma już 14 i nie doświadczyłem z silnikiem żadnych przykrych incydentów. Co do spalania - to na trasie (krajowej - nie autostradzie) potrafił zejść do 5,8 l/100km, co uważam za niezły wynik jak na benzynę. W dużych korkach potrafi dojść do 10 l/100km, ale zwykle w cyklu miejskim spala 8,5l. Rozumiem, że negatywne opinie dotyczą dynamiki - tak to jest prosty silniczek z ośmioma zaworami, niewyżyłowany tak jak większość obecnych turbadziewi, jeśli włoży się go do cięższego auta, takiego jak octavia i jeszcze go załaduje po dach, to nie ma co liczyć na dynamikę. Ja, jeżdżąc samemu w golfie nie narzekam, jak załaduje rodzinkę jest już gorzej.

Silnik 1.6 8V MPI 102KM dodano: 21.09.2020

Jeżeli komuś zależy na trwałości i niezawodności to jest to silnik zdecydowanie godny polecenia. Gdy zobaczyłem go na liście odradzanych silników, przecierałem oczy ze zdumienia. W OGÓLE nie muszę dolewać oleju w trakcie eksploatacji - tylko i wyłącznie regularne wymiany. Jedyne co mogę potwierdzić to awaria sondy lambda - niestety wydałem przy tym około 800 zł. Jak ktoś chce zaoszczędzić, to może znaleźć używaną na szrocie, albo kupić tańszy zamiennik. Silnik do tego jest bardzo cichy, nieraz muszę patrzeć na obrotomierz żeby sprawdzić czy pracuje. Czasami zdarza się jak stoję na światłach, komputer potrafi zmniejszyć obroty z 700 do 600/min, wtedy potrafi delikatnie trząść - podobno można to zmienić w oprogramowaniu. Jeżdżę autem od 5 lat - auto ma już 14 i nie doświadczyłem z silnikiem żadnych przykrych incydentów. Co do spalania - to na trasie (krajowej - nie autostradzie) potrafił zejść do 5,8 l/100km, co uważam za niezły wynik jak na benzynę. W dużych korkach potrafi dojść do 10 l/100km, ale zwykle w cyklu miejskim spala 8,5l. Rozumiem, że negatywne opinie dotyczą dynamiki - tak to jest prosty silniczek z ośmioma zaworami, niewyżyłowany tak jak większość obecnych turbadziewi, jeśli włoży się go do cięższego auta, takiego jak octavia i jeszcze go załaduje po dach, to nie ma co liczyć na dynamikę. Ja, jeżdżąc samemu w golfie nie narzekam, jak załaduje rodzinkę jest już gorzej.

Silnik 1.6 8V MPI 102KM dodano: 21.09.2020

Jeżeli komuś zależy na trwałości i niezawodności to jest to silnik zdecydowanie godny polecenia. Gdy zobaczyłem go na liście odradzanych silników, przecierałem oczy ze zdumienia. W OGÓLE nie muszę dolewać oleju w trakcie eksploatacji - tylko i wyłącznie regularne wymiany. Jedyne co mogę potwierdzić to awaria sondy lambda - niestety wydałem przy tym około 800 zł. Jak ktoś chce zaoszczędzić, to może znaleźć używaną na szrocie, albo kupić tańszy zamiennik. Silnik do tego jest bardzo cichy, nieraz muszę patrzeć na obrotomierz żeby sprawdzić czy pracuje. Czasami zdarza się jak stoję na światłach, komputer potrafi zmniejszyć obroty z 700 do 600/min, wtedy potrafi delikatnie trząść - podobno można to zmienić w oprogramowaniu. Jeżdżę autem od 5 lat - auto ma już 14 i nie doświadczyłem z silnikiem żadnych przykrych incydentów. Co do spalania - to na trasie (krajowej - nie autostradzie) potrafił zejść do 5,8 l/100km, co uważam za niezły wynik jak na benzynę. W dużych korkach potrafi dojść do 10 l/100km, ale zwykle w cyklu miejskim spala 8,5l. Rozumiem, że negatywne opinie dotyczą dynamiki - tak to jest prosty silniczek z ośmioma zaworami, niewyżyłowany tak jak większość obecnych turbadziewi, jeśli włoży się go do cięższego auta, takiego jak octavia i jeszcze go załaduje po dach, to nie ma co liczyć na dynamikę. Ja, jeżdżąc samemu w golfie nie narzekam, jak załaduje rodzinkę jest już gorzej.

Silnik 1.6 8V MPI 102KM dodano: 21.09.2020

Jeżeli komuś zależy na trwałości i niezawodności to jest to silnik zdecydowanie godny polecenia. Gdy zobaczyłem go na liście odradzanych silników, przecierałem oczy ze zdumienia. W OGÓLE nie muszę dolewać oleju w trakcie eksploatacji - tylko i wyłącznie regularne wymiany. Jedyne co mogę potwierdzić to awaria sondy lambda - niestety wydałem przy tym około 800 zł. Jak ktoś chce zaoszczędzić, to może znaleźć używaną na szrocie, albo kupić tańszy zamiennik. Silnik do tego jest bardzo cichy, nieraz muszę patrzeć na obrotomierz żeby sprawdzić czy pracuje. Czasami zdarza się jak stoję na światłach, komputer potrafi zmniejszyć obroty z 700 do 600/min, wtedy potrafi delikatnie trząść - podobno można to zmienić w oprogramowaniu. Jeżdżę autem od 5 lat - auto ma już 14 i nie doświadczyłem z silnikiem żadnych przykrych incydentów. Co do spalania - to na trasie (krajowej - nie autostradzie) potrafił zejść do 5,8 l/100km, co uważam za niezły wynik jak na benzynę. W dużych korkach potrafi dojść do 10 l/100km, ale zwykle w cyklu miejskim spala 8,5l. Rozumiem, że negatywne opinie dotyczą dynamiki - tak to jest prosty silniczek z ośmioma zaworami, niewyżyłowany tak jak większość obecnych turbadziewi, jeśli włoży się go do cięższego auta, takiego jak octavia i jeszcze go załaduje po dach, to nie ma co liczyć na dynamikę. Ja, jeżdżąc samemu w golfie nie narzekam, jak załaduje rodzinkę jest już gorzej.

Silnik 1.6 8V MPI 102KM dodano: 21.09.2020

Jeżeli komuś zależy na trwałości i niezawodności to jest to silnik zdecydowanie godny polecenia. Gdy zobaczyłem go na liście odradzanych silników, przecierałem oczy ze zdumienia. W OGÓLE nie muszę dolewać oleju w trakcie eksploatacji - tylko i wyłącznie regularne wymiany. Jedyne co mogę potwierdzić to awaria sondy lambda - niestety wydałem przy tym około 800 zł. Jak ktoś chce zaoszczędzić, to może znaleźć używaną na szrocie, albo kupić tańszy zamiennik. Silnik do tego jest bardzo cichy, nieraz muszę patrzeć na obrotomierz żeby sprawdzić czy pracuje. Czasami zdarza się jak stoję na światłach, komputer potrafi zmniejszyć obroty z 700 do 600/min, wtedy potrafi delikatnie trząść - podobno można to zmienić w oprogramowaniu. Jeżdżę autem od 5 lat - auto ma już 14 i nie doświadczyłem z silnikiem żadnych przykrych incydentów. Co do spalania - to na trasie (krajowej - nie autostradzie) potrafił zejść do 5,8 l/100km, co uważam za niezły wynik jak na benzynę. W dużych korkach potrafi dojść do 10 l/100km, ale zwykle w cyklu miejskim spala 8,5l. Rozumiem, że negatywne opinie dotyczą dynamiki - tak to jest prosty silniczek z ośmioma zaworami, niewyżyłowany tak jak większość obecnych turbadziewi, jeśli włoży się go do cięższego auta, takiego jak octavia i jeszcze go załaduje po dach, to nie ma co liczyć na dynamikę. Ja, jeżdżąc samemu w golfie nie narzekam, jak załaduje rodzinkę jest już gorzej.

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 6667