Silnik 3.0 R6 24V 258/272KM (N53B30) dodano: 11.07.2020

Ponad 30 tys bezawaryjnych km ale jakoś nigdy nie wierzyłem w te Long Lifowe wymiany oleju i może dlatego to auto dalej jeździ. Co 10 tys km dostaje świeżutki pyszniutki olej. Ważne by do benzyn lać olej z normami ACEA A3/B3/B4. Najlepiej wg mnie sprawdza się tu olej 0W40 był Petronas, Liqui Moly teraz jest PMO a już na wymianę czeka Penrite 0W40. Co jakiś czas dolewam do baku środki do czyszczenia benzynowych wtrysków. Profilaktycznie wymieniłem świece, do których potrzebny jest specjalny klucz i cewki. Modele 523 528 i 530 z początku produkcji mają ten sam silnik różniący się tylko oprogramowaniem dlatego u mnie samym programem w MobileCoders udało się uzyskać 265 KM.

Silnik 1.6 16V VTi 98KM (EP6 CB) dodano: 06.07.2020

poważne problemy z silnikiem już przy ok. 70 tyś km ...w warsztacie wcale się nie zdziwili... PORAŻKA!!!

Silnik 2.0 16V MZR LF dodano: 30.06.2020

Łańcuch ma cykl wymiany co 300 tys kilometrów, a nie dożywotnia gwarancja... W moim 2.0 puściły uszczelniacze zaworów na trzecim garze i w trasie auto łykało litr na 100km. Właśnie przechodzi remont kapitalny. Blok, głowica i gniazda ogólnie w dobrym stanie. Korbowody bardzo ładne. Tłoki jak nowe. Skorodowała chłodniczka oleju i kompresor klimy. Idealny do gazu. Strojenia potrafi dokonać dzisieciolatek. Tylko trzeba bardzo uważać na system chłodzenia. Dobrze jest zamontować wydajniejsza chłodnicę. Ogólnie polecam kolejny remont będę robił jak dobije do pół miliona.

Silnik C 180 dodano: 26.06.2020

Bardzo dobry i trwały silnik. Największy jego atut to kultura jego pracy, jest niezwykle przyjemny dla ucha oraz cichy. Pod maską mimo, że silnik jest ogromny, to jest dużo miejsca, a serwisowanie jest bardzo ułatwione, filtr powietrza czy oleju na samym wierzchu, tak samo z wymianą świec itp. Nie bierze oleju ani płynów, w ogóle, choć ma już ponad 20 lat. Generalnie nie ma z nim problemów, to moje drugie auto z tym silnikiem, dodatkowo od 12 lat jest w nim zamontowany gaz i nie ma różnicy, a są oszczędności, bo jeżdżę bez cudowania, to średnio ponad 10L spala w mieszanym. Choć ma on mechaniczny wtrysk paliwa, ale sam jestem zdziwiony, że do tej pory bez żadnej awarii. Dynamika średnia, w trasie problemu nie ma, natomiast nie jest zrywny, w sumie auto waży 1.5t. Odpala zawsze od strzała nawet zimą. I na koniec zabrzmi to trochę śmiesznie, ale silnik jest po prostu ładny, zaglądając pod maskę nie czuje się takiej nijakości jak przy innych markach.

Silnik 1.5i 16V VTEC-E D15Z dodano: 26.06.2020

Posiadam civica z silnikiem D15Z6, samochód ma 20 lat i przebieg 310 tys km. Spalanie przy dosyć agresywnej jeździe nie przekracza 7l. Silnik bezawaryjny, zużycie oleju na poziomie 1l na 10.000km

Silnik 1.5 16V EcoBoost 150KM (Sigma) dodano: 25.06.2020

Przy 60tys. padła głowica i 2 tłoki; silnik wymieniony na gwarancji po 5 miesiącach spędzonych w serwisie + pompa paliwa. Auto kupione w serwisie, zadbane, silnik jednak padł po czterech latach użytkowania.

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 6385